poniedziałek, 8 września 2014

Spóźniona retrospekcja zdarzeń Sierpień

Oj zeszło mi się na retrospekcji poprzedniego miesiąca. Mam nadzieję, że mi wybaczycie - jako matka 6 latki, która poszła do szkoły byłam bardziej zestresowana i pełna obaw niż owa 6 latka :)
Dlatego też fotograficzny skrót poprzedniego miesiąca jest z takim opóźnieniem, a na moim telefonie pojawiło się już mnóstwo nowych zdjęć na kolejne wspomnienia...


1.borówki; 2. pomidory indygo;
3. maliny; 4. grzyb na naszej działce w pierwszej chwili myślałam, że to pieczarka





1. pierwsze samodzielne zakupy Klusek w pobliskim warzywniaku; 2. nowy plac zabaw
3,4. przymiarki do tornistra


1.makaron z twarogiem i owocami; 2.brzoskwiniowe przetwory;
3. #jedzjabłka 4. #jemyjabłka


1. pika pika - hiszpańskie tapas; 2,3. Poznań
4. Kluski po raz pierwszy w IKEA


1. pierwsza ryba złowiona przez Kluski; 2. #pijjabłka #jedzjabłka
3. przygotowywanie ziemniaków do ogniska


ziemniaki z ogniska -PYCHA!!!!


roślinki z łąki


1. jarmuż; 2. łosoś mojito
3. #jemyjablka; 4. tiramisu


1.w kaloszach w Bałtyku; 2.na spacerze z Tojkiem
3,4. na urodzinach kolegi stogi siana


1. tęcze po letnich burzach; 2. prezenty ze wschodu;
3. piknik; 4.w fokarium


1. fokarium Dolina Charlotty; 2. 80 urodziny prababci Klusek;
3. ziemowity; 4. pomidorki


1. lista zakupów na ryneczek; 2. przygotowania do ice bucket challenge;
3. męski wypad mężusia; 4. pierwsze spadające liście... 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...