środa, 20 sierpnia 2014

Łosoś mojito (lokowanie produktu)

Używacie grilli elektrycznych?my chętnie i często - szybki sposób na uzyskanie pysznego obiadu z zamarynowanych produktów. Ten łosoś mnie zaskoczył - bardzo pozytywnie i smakowicie! Na pewno wrócę :)


Łosoś mojito:
(2 porcje)

  • 600 g filetu z łosocia
  • przyprawa Grill Mates - Ryba Mojito Lime Kamis
  • 2 łyżki oleju rzepakowego
  • 1 łyżka soku z cytryny
  • 1 łyżka białego rumu



Łososia myjemy, osuszamy i pozbawiamy skóry. Dzielimy na porcje układamy w naczyniu w którym będzie się marynować. W miseczce przygotowujemy marynatę: przyprawę Grill Mates-Ryba Mojito-Lime Kamis mieszamy z olejem, sokiem z cytryny oraz rumem. Łososia nacieramy marynatą i odstawiamy na minimum 30 minut.
Tak przygotowanego łososia grillujemy kilka minut i podajemy ze świeża sałatką np. taką jak 
Tym razem grillowaliśmy w domu na grillu elektrycznym, ale tę potrawę równie dobrze możemy zrobić na tradycyjnym grillu.


Łosoś był pyszny!
Smacznego!


Dieta ŚródziemnomorskaGrillowanie 2014

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...