piątek, 15 maja 2015

Pełnoziarnisty wiosenny makaron

Na blogu coś ostatnio cisza, tylko Marta połechtała wszystkich swoimi zdjęciami z Włoch...a u mnie jakaś ogólna niemoc...gotuję robię zdjęcia ale przeważnie nic mi się nie podoba.
W sklepach pojawiły się wyczekiwane przeze mnie szparagi, makaron dostaliśmy od Makarony Polskie, rzodkiewkę od mamy z ogródka hmm więc obiad sam się prawie zrobił...




 Pełnoziarnisty wiosenny makaron


  • pełnoziarnisty makaron - użyłam świderki pełnoziarniste z Makarony Polskie
  • 2 piersi z kurczaka ok 500 g
  • pęczek szparagów
  • słoiczek zielonego pesto
  • kilka pomidorków koktajlowych
  • kilka rzodkiewek
  • orzeszki pini
  • ulubione przyprawy, sól i cukier do zagotowania szparagów



Kurczaka myjemy, oczyszczamy z błon i przyprawiamy - u nas zielone przyprawy plus sól i pieprz. Makaron gotujemy według zaleceń na opakowaniu.Szparagi gotujemy na parze tak aby były al'dente, kroimy pomidorki koktajlowe oraz rzodkiewkę.
Jeśli sami przygotowujemy pesto postępujemy jak tu. Tym razem skorzystałam z mojego sprawdzonego kupnego pesto.
Kurczaka smażymy. Na patelni podgrzewamy pesto dodajemy ugotowany makaron i dokładnie mieszamy.
Tak przygotowany makaron nakładamy na talerze, dodajemy kurczaka, posypujemy pokrojonymi szparagami, pomidorkami i rzodkiewkami, na koniec posypujemy podprażonymi orzeszkami piniowymi.










Szparagowe<3Love

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...