sobota, 4 stycznia 2014

Kamis - przesyłka + współpraca (lokowanie produktu)

Jakiś czas temu dostałam zapytanie odnośnie współpracy z Kamis. Zgodziłam się gdyż bardzo cenie sobie markę oraz wszelkie produkty tego producenta.Już raz kiedyś dostałam super przesyłkę przyprawowa za udział w konkursie - pisałam o tym TU i TU Oczekiwałam spokojnie na obiecaną przesyłkę i pewnie bym się nie doczekała gdybym się nie przypomniała ;) rozumiem ilość chętnych
30 grudnia znalazłam w skrzynce awizo - nie spodziewałam się żadnej przesyłki, dlatego nie zamierzałam odebrać przesyłki przed Nowym Rokiem, traf chciał że Kluski dostawały wariacji i musiałam w jakiś sposób rozładować nadmiar ich energii - udałyśmy się na spacer na pocztę. Tu miła niespodzianka - paczka od Kamis :) Niestety w domu okazało się, że Poczta Polska niekoniecznie pozytywnie obchodziła się z przesyłką :( moja ulubiona sól morska w młynku i przyprawa do dań słodkich były pobite :(
Cały młynek został jedynie z Ognistą mieszanką przypraw. Połamało się opakowanie od Szafranu - całe szczęście, że nic nie uszkodziło zawartości.
Dziękujemy za życzenia i za wszystkie przyprawy






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...