czwartek, 26 czerwca 2014

Zdrowo jesz - Lepiej żyjesz - warsztaty kulinarne Viva Italia w Koszalinie - dla dzieci

Jakiś czas temu pokazywałam Wam naszą wspólną pierwszą książkę kucharską.
Była ona przygotowana na pierwszą edycję konkursu "Książka kucharska- zdrowe i kolorowe potrawy dla przedszkolaków”
Organizatorem konkursu było Przedszkole nr 16 w Koszalinie, a swoim patronatem objął go Prezydent Miasta Koszalin Pan Piotr Jedliński. Konkurs plastyczny przeznaczony był dla dzieci w wieku 3-6 lat i ich rodziców. Autorzy dostarczonych prac konkursowych wykazali się pomysłowością i kreatywnością.
Na konkurs nadesłano 9 kolorowych i estetycznie wykonanych prac , w tym
2 prace nie spełniały zasad regulaminu.
Przy ocenie prac konkursowych komisja brała pod uwagę w równym stopniu następujące kryteria:
a. estetyczne wykonanie;
b. interesujący, oryginalny pomysł;
c. wkład pracy;
d.walory zdrowotne proponowanych potraw;
Komisja konkursowa w składzie:
- Pani Barbara Grygorcewicz- radna i pomysłodawczyni Miejskiego Programu „Zdrowo jesz , lepiej żyjesz”
- Pani Joanna Torbińska- inspektor Wydziału Edukacji Urzędu Miasta Koszalin;
- Pani Dorota Pawłowska – kierownik Wydziału Kultury Urzędu Miasta Koszalin;

W nagrodę wszystkie dzieci zostały zaproszone na warsztaty kulinarne w koszalińskiej restauracji Viva Italia w Emce.
To były pierwsze warsztaty kulinarne moich dzieci, troszkę zdenerwowane i zawstydzone przetrwały pierwszą część rozdania nagród i pełne zapału rozpoczęły przygotowywania potrwa z przygotowanych składników - Kluska młodsza zrobiła składaną kanapkę - w tajemnicy powiedziała, mi że to wegetariański hamburger  (ja widziałam że wkładała tam żółty ser ;) ) i owocowego szaszłyka, natomiast starsza Kluska przygotowała dwie kanapki - jedną z kiełkami rzodkiewki i jajkiem, a drugą z wędliną, sałatą i ogórkiem - za tak przygotowane potrawy dziewczynki zostały uhonorowane ponownie pierwszym miejscem - normalnie rozpiera mnie duma :) 






Warsztaty prowadził Pan Marcin Latkowski, bardzo fajnie zagadywał dzieciaki, które w wirze pracy zapominały o takich drobnostkach jak nie oblizywanie rączek :)






A wy jak sądzicie?zdrowe żywienie powinno być już wpajane od dziecka?
Ja jestem za całą akcją dwiema nogami i rękoma ;) to czego dzieci nauczą się jeść w dzieciństwie będzie procentowało w przyszłości.

PS. Dziękujemy organizatorom za przepiękne nagrody  - Bartolini Bartłomiej herbu Zielona Pietruszka stał się przytulanką do spania




1 komentarz:

  1. Poradnia dietetyczne28 marca 2019 13:21

    Chodzę od miesiąca na fitness i korzystam z porad dietetyka z poradni dietetycznej online. Brakowało mi energii. Cały czas chciało mi się spać. https://www.foodwise.pl/kontakt Wzięłam od Foodwise listę badań, których wyniki trzeba było dostarczyć i teraz oni troszczą się o moje zdrowie. Mam energię do pracy.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...