czwartek, 1 maja 2014

Kwiecień w zdjęciach

Na wielu blogach widziałam już takie miesięczne fotorelacje. Postanowiłam spróbować czy na naszym blogu przyjmie się taka forma okołokulinarna. W moim telefonie znajdują się głównie zdjęcia moich dzieci - czyli blogowych Klusek, potraw które przygotowuję oraz różnych ciekawostek, które trafiają się nam w życiu codziennym :)
zatem zapraszam Was na mój przegląd miesiąca

KWIECIEŃ 2014


1. Koncert - 12 tenors, 2. nagroda od DomowejCukierniEwy
3. mój zajączkowy prezent, 4. znakowy paradoks - Dąbki, zachodniopomorskie


1. Młodsza Kluska robi placuszki a'la Nigela, 2. drugie śniadanie - krem z awokado
3. produkty do babki szafranowej, która wyszła z zakalcem, 4. koszyczek wielkanocny


1. gdzieś podczas spaceru w drugi dzień świąt (zachodniopomorskie), 2 praca starszej Kluski z okazji Dnia Ziemi
3.ja z młodszą Kluską na spacerze w Mielnie (zachodniopomorskie) 4. ogłoszenie, które znalazłam na klatce ktoś poszukuje kotka


1. Kluski z wujkiem - Paweł Wakuła pisze dedykację dla nich, 2. Audiobooki z autografem od wujka
3. zagramy w szachy? Mielno(zachodniopomorskie), 4. trzepak pod blokiem



Co myślicie o takim cyklu na blogu?Interesuje Was to czy jest Wam raczej obojętne?Podzielcie się ze mną swoimi spostrzeżeniami i napiszcie co i jak - jak Wam się nie podoba tez piszcie, wtedy nie będe ciągnąć cyklu aby Was nie męczyć ;)
część ze zdjęć mogliście już zobaczyć na naszym facebooku - fb


Życzymy Wam pogodnej i pełnej odpoczynku Majówki!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...