niedziela, 2 lutego 2014

Kulinarne inspiracje - polędwiczki (lokowanie produktu)

Kilka dni temu na naszym profilu na pewnym portalu społecznościowym ;) wrzuciłam zdjęcie przygotowywanego obiadu - były to polędwiczki z jabłkiem w sosie szałwiowym.
Danie szybkie- dzięki przepisowi nie musimy myśleć - no chyba, że jedynie przy tym żeby kupić wszystkie potrzebne składniki. Gdy mój mąż zobaczył saszetkę od razu kategorycznie zabronił jabłka - jakoś nie przepada za połączeniem mięsa i owoców. Czasami próbuje różnych sposobów by zmienić te przyzwyczajenia, ale niestety nie idzie mi ;)
Zatem jabłko zamieniłam na większą ilość pieczarek :)
Danie smaczne - choć jak dla mnie zbyt przebijający smak szałwii (wiem wiem to miał być sos szałwiowy a ja się czepiam, szałwia od dzieciństwa kojarzy mi się z lekarstwami i płukaniem gardła więc niezbyt pozytywnie)
Zmieniłam również propozycję podania z ziemniaków na ryż - co pokazuje, iż danie jest uniwersalne i że można zmieniać je wg naszych zapotrzebowań lub zawartości kuchennej szafki





Czego potrzebujemy?


  • Kulinarne Inspiracje Kamis takie
  • 1 polędwiczkę wieprzową ok 500 g
  • 200 g pieczarek (w przepisie jest 100 g plus jabłko)
  • 1 duża czerwona cebula
  • 200 ml soku jabłkowego
  • 200 ml śmietanki 36%
  • 2 łyżki oleju rzepakowego


Przygotowujemy wg opisu na opakowaniu, podajemy wg uznania z ryżem, ziemniakami i surówką.




* post zawiera lokowanie produktu firmy Kamis

1 komentarz:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...