poniedziałek, 13 stycznia 2014

Kolejna przesyłka od KAMIS - LUBIĘ TO! (lokowanie produktu)

W tamtym tygodniu dostałam kolejną przesyłką z przyprawami od firmy Kamis - całe szczęście tym razem nic się nie pobiło ufff... W szczególności, że w przesyłce były moje ulubione sole w młynkach - Młynki Specialite -sól prowansalska i z sól pieprzem (dziwne, że w koszalińskich sklepach, nie można ich spotkać zbyt często...no chyba że się pojawiają i mają zbyt wielu zwolenników takich jak ja :) do tego malutkie słoiczki z curry indyjskim i pieprzem młotkowanym z kolendrą.


Jeden młynek powędrował do mojej siostry, która już zdążyła zrobić z niego pożytek - KLIK


W zestawie przypraw pojawiły się NOWE limitowane przyprawy do kuchni włoskiej:


  • przyprawa do pomidorów
  • przyprawa do spaghetti carbonara
  • przyprawa do pizzy po sycylijsku 

Dodatkowo pojawiły się 2 opakowania Kulinarnych Inspiracji - Rozmarynowy kurczak z warzywami, z tej serii na blogu pojawił się Kurczak ze śliwką
Wisienką na torcie jest musztarda - a już pojawiła się na mojej zakupowej liście, bo akurat skończyła się jej poprzedniczka ;)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...