czwartek, 12 września 2013

Ekspresowe babeczki z budyniem i owocami sezonowymi

Są takie dni gdy wpadają niezapowiedziani goście lub dzieci chodzą za Tobą krok w krok i marudzą, że są głodne (choć chwilę wcześniej w żółwiowym tempie zjadały obiad) i że zjadły by coś słodkiego. Potrzebne jest coś szybkiego i łatwego w przygotowaniu. Wystarczy, że w szafce mamy gotowe kruche babeczki (ja swoje kupiłam) budyń waniliowy i owoce - wg naszego upodobania lub zawartości lodówki ;)


Ekspresowe babeczki z budyniem i owocami sezonowymi


  • 8 kruchych babeczek
  • 8 łyżek budyniu (moje babeczki były w wersji mini)
  • owoce sezonowe - maliny, poziomki, jeżyny, borówki

Babeczki wyciągamy z opakowania ;) lub jeśli ktoś ma więcej czasu sami pieczemy. 
Ja jak na razie nie lubię się z ciastem kruchym tj ono mnie nie lubi bo mi nie wychodzi. W między czasie gotujemy budyń, gorący budyń nakładamy do babeczek (dzięki temu zabiegowi, babeczki będą cieplutkie), a następnie dekorujemy owocami wg uznania. Kluski były zachwycone i chciały więcej. Szybko sprawnie i pysznie - pewnie jeszcze smaczniejsze byłyby z domowego ciasta :) Sposób podpatrzony u cioci.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...