czwartek, 17 maja 2012

Sezon truskawkowy rozpoczęty - JogoTruskawki

Na małych straganikach warzywnych,  w większych warzywniakach pojawiły się już Polskie truskawki <mniam>
Nie mogłam oprzeć się pokusie i zakupiłam je...z ledwością mogłam dotrzeć do domu...przebierałam nóżkami jak moja młodsza Kluska żeby już zatopić się w truskawkowej słodyczy...
Truskawki można jeść prawie bezkarnie...posiadają małą ilość kalorii TU  sprawdzicie ile ma garść truskawek



JogoTruskawki to idealny sposób na deser lub drugie śniadanie :) Wszystko bbyło robione w wersji na oko ;)
Więc wedle upodobań z ilością :)

JogoTruskawki:

-  pokrojone truskawki
-  jogurt naturalny
- płatki migdałowe


Układamy warstwami długo czekać nie musimy i zjadamy <MNIAM> SMACZNEGO !!!





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...