niedziela, 27 lipca 2014

Jogurtowe lody poziomkowe - najłatwiejsze

Lo- lo- lo- lo- lo- lo- lody
Po- po- po- po- poziomkowe.
Lu- lu- lu- lu- lubię lizać
Choć gardełko nie jest zdrowe.

Mama mówi: nie! Tata mówi: nie!
A ja lody poziomkowe lizać chcę!
Mama mówi: nie! Tata mówi: nie!
A ja lodów poziomkowych chcę!

Mama boi się o dzieci,
Chcę by zawsze były zdrowe.
Ale przecież czasem trzeba
Zjadać lody poziomkowe.

Mama mówi: nie! Tata mówi: nie!
A ja lody poziomkowe lizać chcę!
Mama mówi: nie! Tata mówi: nie!
A ja lodów poziomkowych chcę!

Lody trzeba jeść powoli.
Aby gardło nie bolało.
Mama trochę jeść pozwoli,
Lecz mi więcej by się chciało.

Mama mówi: nie! Tata mówi: nie!
A ja lody poziomkowe lizać chcę!
Mama mówi: nie! Tata mówi: nie!
A ja lodów poziomkowych chcę!




Znacie tę piosenkę?ja nie znałam ale od jakiegoś roku (!!!) moje dzieci co jakiś czas zamęczają mnie nią ciut dobitnie, tak że wbiła mi się w pamięć. Robią to głównie po to bo nigdy nie jadły lodów poziomkowych - a nasze działkowe 6 (!) krzaczków nie produkuje aż tylu maleńkich owoców by móc zrobić z nich lody. Więcej - przeważnie następują niemiłosierne kłótnie, kto zjadł więcej, kto ma zjeść ostatnią. Na wakacjach byliśmy 7 dni + 2 dni córki były u cioci bez rodziców - krzaczki z poziomkami obrodziły, nie miał kto ich zjeść zatem nareszcie postanowiłam spełnić ich małe marzenie - LODY POZIOMKOWE

Jogurtowe lody poziomkowe - najłatwiejsze


  • 1 garstka poziomek
  • 1 łyżka syropu z agawy
  • 4 łyżki jogurtu naturalnego


Poziomki rozgniatamy widelcem, dodajemy syrop z agawy (można również dodać miodu), rt następnie dodajemy jogurt naturalny mieszamy i przekładamy do foremek - wyszły 3 lody takiej wielkości jak na zdjęciu powyżej :)
Zamrażamy i po kilku godzinach mamy pyszne lody!
Kluski nareszcie zadowolone - zjadły LODY POZIOMKOWE :)




Z dziećmi i dla dzieci 2014Lody, lody dla ochłodyAkcja lodowa 2014

4 komentarze:

  1. Nie jadlam poziomek lata cale!
    A takie lody, to swietny pomysl - jogurt, zamiast zacukrzonych kupnych slodkosci!
    :)
    Milo, ze bierzesz udzial w akcji dziecinnej na Mikserze.
    Kasia
    www.lejdi-of-the-house.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam poziomki, są zupełnie wyjątkowe :)
    Takie lody to musi być coś wspaniałego :)

    OdpowiedzUsuń
  3. poziomki mają magiczny smak i zapach uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...