sobota, 25 maja 2013

Wegański koktajl - truskawka i mango

Weganką nie jestem, ale od zawsze kusiło mnie spróbowanie mleka sojowego, aż pewnego dnia kupiłam Waniliowe mleko sojowe. Właśnie wtedy zaczęłam się zastanawiać co z nim zrobić - samo mleko jako tako mi smakowało ;) słodkie i chyba z dzieciństwa mam uraz - samego zimnego mleka (tego sojowego tez) nie lubię. Musi być podgrzane, a jeśli zimne  to z dodatkami....i tu pojawił się pomysł na szybkie koktajlowe drugie śniadanie :)



WEGAŃSKI KOKTAJL MANGO TRUSKAWKA

  • 1 i 1/2 szklanki waniliowego mleka sojowego
  • 1/2 mango
  • 2 łyżki melasy z winogron
  • 6 truskawek  



Pół mango miksujemy  z 3/4 szklanki waniliowego mleka sojowego i wlewamy na dno szklanki.
Truskawki z melasą i pozostałym mlekiem miksujemy i wylewamy ostrożnie na część z mango.
Szybko sprawnie i pożywnie. 
Samego waniliowego mleka sojowego osobiście chyba nie polubię, nie moje klimaty ;) ale taki owocowy miks jest do przyjęcia :)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...