poniedziałek, 29 września 2014

Test herbaty

Zielone herbaty uwielbiam, dlatego zgłosiłam się do testu. Dostałam w paczce mieszankę białych i zielonych herbat...w jedno deszczowe popołudnie siedziałam z dzbanuszkiem pysznej herbaty, całe szczęście że paczuszka nie jest tylko na 1 raz...przede mną kolejne dni z bardzo smaczną herbatą.


Herbata 7 ZIELONYCH SKARBÓW pochodzi ze sklepu 1000smakowswiata.pl

To ekskluzywna mieszanka białych oraz zielonych herbat

Skład: 
  • sencha, 
  • gunpowder, 
  • chun mee, 
  • pai mu tan, 
  • pi lo chun,
  •  ananas kandyzowany, 
  • truskawka, 
  • kwiat słonecznika, 
  • delikatny aromat truskawkowy.


Herbatę parzy 3 razy w temperaturze 65 - 70 C maksymalnie 3 min (drugie parzenie krócej), następnie oddzielamy listki od naparu herbacianego.
Gdy listki pozostawimy w naparze herbata będzie bardzo gorzka i bez aromatu!


Jak dla mnie pycha, najbardziej wyczuwalny był dla mnie aromat ananasa z delikatnym posmakiem kwiatowym. Bardzo orzeźwiająca i rozświetlająca pochmurne dni. Tak jak lubię! Polecam nie tylko na pochmurne dni.
Pozostało mi trochę zaparzonej lecz już zimnej herbaty - postanowiłam dodać do niej 2 plasterki cytryny i 4 kostki lodu - dzięki czemu uzyskałam pyszna mrożoną herbatę :)
W opakowaniu mniej więcej w równych proporcjach wszystkie składniki.
Jedyny minus to mało wytrzymałe opakowanie, w którym otrzymujemy herbatę - folia rozdziera się na całej długości po delikatnym dotknięciu po otworzeniu.
Po zalogowaniu do sklepu każdy nowy klient otrzymuje rabat :)



1 komentarz:

  1. Skoro jesteś takim herbaciarzem, polecam Ci sprawdzić herbaty od https://big-active.pl/. Moim zdaniem sa one świetne, a jeśli chodzi o ich yerbe z guaraną to nic nie dodaje według mnie energii jak właśnie ta herbata wypita z rana!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...