sobota, 5 maja 2012

Śniadanie z warzywami i tortillą w roli głównej


Śniadanie z warzywami i tortillą w roli głównej.
Szybka i prosta potrawa, nie wymaga dużo naszej pracy i nie pochłania nie wiadomo ile czasu na przygotowania, prawdę mówiąc można do niej wykorzystać wszystko co ma się w lodówce, bądź na co ma się ochotę, ja dziś wybrałam najprostszą wersję jaka może być, lekka, bez mięsna (oczywiście jak ktoś lubi może sobie dodać tutaj kurczaka albo  inne mięsko).
Składniki:
Pomidor, ogórek, sałata lodowa, trochę majonezu i mój ulubiony keczup z piekła rodem (albo jak to mówi moja koleżanka w mordę piekli) ;)

Od czego zacząć? Najlepiej przygotować sobie wszystkie składniki, żeby później tylko nałożyć sobie ich odpowiednią ilość. Gdy wszystkie składniki grzecznie czekają na swoją kolej bierzemy patelnię i podsmażamy przez chwilę tortillę aby zrobiła się ciepła i przyjemniejsza dla naszego podniebienia ;) (można także podgrzać ją w mikrofali, ale to już jak kto lubi, ja osobiście wolę podsmażaną). Co dalej? No już nic prostszego jak rozsmarowanie po całości majonezu (albo innego sosu, w zależności od upodobań) no i dołożenie reszty składników, w mojej tortilli wyglądało to następująco: majonez, sałata, pomidor, ogórek, suszone pomidory z oleju i to wszystko polane jeszcze na końcu keczupem, naprawdę nic prostszego i szybszego do zrobienia ;)). 



Szybko, lekko i smacznie. Smacznego!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...